33,05 €  26,41 €
  • Trenutno nedostupno

• Vrijeme isporuke:
    Proizvod nije isporučiv.

• Cijena dostave za ovaj artikl iznosi 4,50 €.
    Za kupnje iznad 260 € dostava je besplatna.

Dok usporedive tipkovnice s gumenom kupolom općenito upravljaju samo dvama istodobnim pritiskom na tipke, SKILLER SGK4 je opremljen punim n-tipkama. Dakle, čak i tijekom složenih manevara, uz neograničeno, istodobno pritiskanje tipki, pravi VJEŠTI mogu zadržati potpunu kontrolu nad situacijom. Tipke protiv ghostinga i način igranja s onemogućenom Windows tipkom pružaju neometanu zabavu igranja. Savršeno iskustvo igranja zaokruženo je brojnim funkcijskim tipkama s unaprijed postavljenim multimedijskim radnjama. Mogu se koristiti kada se opuštate i trošite vrijeme, surfajući internetom ili slušajući glazbu, sve do početka sljedećeg igranja.
  • Gumena kupolasta tipkovnica s preklapanjem s n-tipkama
  • RGB osvjetljenje sa 16,8 milijuna boja
  • Makronaredbe, profili igara i još mnogo toga
  • Gumena kupolasta tipkovnica s
    preklapanjem s n-tipkama Dok usporedive tipkovnice s gumenom kupolom općenito upravljaju samo s dva istovremena pritiskanja tipki, SKILLER SGK4 je opremljen punim n-tipkama. Dakle, čak i tijekom složenih manevara, uz neograničeno, istodobno pritiskanje tipki, pravi VJEŠTI mogu zadržati potpunu kontrolu nad situacijom. Tipke protiv ghostinga i način igranja s onemogućenom Windows tipkom pružaju neometanu zabavu igranja. Savršeno iskustvo igranja zaokruženo je brojnim funkcijskim tipkama s unaprijed postavljenim multimedijskim radnjama. Mogu se koristiti kada se opuštate i trošite vrijeme, surfajući internetom ili slušajući glazbu, sve do početka sljedećeg igranja.
    SGK4 ostavlja snažan dojam ne samo tehnički nego i zbog svog sportskog kućišta s brojnim kutovima i rubovima u najboljem stilu SKILLER. Integrirani oslonac za dlan ne samo da daje živost njegovom izgledu, već također pruža ergonomiju i udobne sesije igranja. Ono što još više upada u oči je pozadinsko osvjetljenje tipkovnice s čak 16,8 milijuna boja. To se može podesiti unutar šest zona putem četiri tipke za osvjetljenje ili korištenjem softvera za igre.
  • Makronaredbe, profili igara i više
    Softver ne samo da omogućuje prilagodbu različitih svjetlosnih efekata i promjenu dodjela tipki. Osim ključnog vremena odziva, brzine prozivanja i raznih praktičnih funkcija, makronaredbe se, naravno, mogu programirati i s nekoliko klikova. Sve se prilagodbe tada mogu spremiti u do četiri profila igre na tipkovnici ili u bilo koji broj profila na računalu. Također je moguće povezati različite profile igara s odabranim igrama ili programima. SGK4 će tada automatski promijeniti profil kada se pokrene odgovarajuća igra ili program. Relevantni profili se odabiru ne samo u softveru već i pritiskom na tipku profila na tipkovnici.

Trebate dodatne informacije o ovom artiklu?

Pošaljite nam upit
IzgledHrvatski (QWERTZ)